Bloggande

Jag är jävligt less på att blogga.


Hehe, det har märkts också.


Jag vet inte om jag kmr fortsätta men jag tror det, om inte annat för att Ljungen ska kunna hålla koll på vad jag gör nu när dom bor 130 mil ifrån mig.

Idag har jag varit på vårdcentralen eftersom jag har varit sjuk från och till i en månad nu så jag börjar bli jävligt less och idag/natt har jag haft så grymt ont i halsen så jag trodde nästan att jag hade halsfluss eller nåt sånt.
Men de var det inte, bara nåt äckligt virus som aldrig vill försvinna.
Kul.

Har hunnit med att fylla 21, hade en fest i lördags och det gick vilt till, haha.
Var sjukt bakis på söndagen och halva måndagen.
Fy fan, har inte varit så bakis sen jag var 16 och drack  koskenkorva första gången.
Det var inte nådigt kan jag säga.

Igår flyttade min syrra och Ljungen till göteborg efter att ha bott hos mig i 2 veckor:(
Usch, det var inte kul, gick omkring och halvgrinade hela dagen.
Men men, i oktober far jag till Gbg iaf så det är ju inte så jäkla länge ändå:)


Har haft mkt kul i sommar med massa roliga människor och fester och roligt jobb på H&M!


Nu sitter jag och mamma och försöker komma på saker att göra när hon fyller 50 i februari.
Någon som har ett förslag?

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh, vet vad du menar. Att blogga känns lite avlägset nu för tiden faktiskt. Grattis i efterskott också och tråkigt med syrran. Men nu har du ju en anledning att åka söderut ofta. ;) Ang. din mamma - åka utomlands? :)

Postat av: jenny

Jag saknar dig!!!! När du kommer hit blir de röj :P

2008-08-15 @ 22:44:43
URL: http://jennyyk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är mer än välkommen ner till sveriges framsida hehe Tant-Ljung har redan börjat planera att kidnappa dig från Jenny & Alex! :D Tack för att vi får låna dom en stund nu när ni har haft dom så länge! Din syster är ju den gulligaste

2008-08-16 @ 10:48:26
Postat av: johanna

grattis i efterskott förresten:)

jodu de är ju inte kul å jobba på ett ställe man inte trivs på:S vettefan va man ska göra. å de verkar ju inte som om man kommer därifrån i första taget:S vart är de du jobbar nu?

2008-08-18 @ 11:54:25
URL: http://dasuperbebis.blogg.se/
Postat av: johanna

okey de kan ja tänka mig att de var kul, hade oxå kunna tänka mig att jobba på nån klädaffär eller nå.

okey eniro kan ja tänka mig är lika tråkiggt som mitt jobb ungefär, bara att ni slipper ringa till folk å sälja på dom en massa skit:P

2008-08-19 @ 12:48:56
URL: http://dasuperbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback