Trött, trött, trött

Fortsatt väldigt trött och sliten.
Inte kul.


Var allmänt skitdeppig igår och har inte sovit bra inatt.

Drömde hela tiden att jag försov mig och kom försent till jobbet.
Det sjuka var att alla som jobbade på eniro bodde typ i ett kollektiv så det var jag och en som heter Anita som försov oss och det var företagets fel för dom hade ställt om klockorna.

När jag vaknade så var kl 11 och jag skulle börja 07.45 (som jag gör på riktigt idag) men av någon anledning fattade jag att den inte var så mkt men då var jag tvungen att gå ut och springa på en jättelerig väg för att sen komma till ett hus där dom hade en stor klocka på väggen som visade att den bara var 07.40.

Jag och Anita kastade oss i bilen och for till jobbet, haha.

Sen så var vi helt plötsligt påväg hem igen och då släptte anita av mig bakom dagiset i Bensbyn (?) och då gick jag förbi en gigantisk marknad och kom helt plötsligt på att jag skulle sno (!) en tröja där!


Sen har jag drömt massa andra grejer under natten som jag inte kmr ihåg, men det känns som att jag har varit uppe hela natten:/


Som tur är jobbar jag bara till 11.15 så då ska jag hem och vila.
Fast först blir det ett litet inköp till min och Jennys hemliga plan, mohaha:D

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Usch vad jobbigt med mardrömmar!

Postat av: hanna

ja det skulle vi kunna göra, på fredag alltså :) för på lördag ska jag och se joe labero :D

2008-04-10 @ 10:39:22
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback