Tråkig helg

Fan va tråkig helgen har varit.

Först jobb på lördagen och inget kul på kvällen heller.
Idag har jag inte gjort något vettigt heller.

Jenny kom hit och åt frukost, sen ringde vi och frågade va mamma och pappa gjorde.
Dom skulle till stan så dom skulle komma hit så jag och Jenny bakade chokladbollar i brist på annat.

När vi var färdiga satt vi ute i lekparken (!) här utanför och gungade! Hahaha.
Fullt normalt.



Sen gick vi in till mig och solade lite på balkongen.

Mamma och pappa kom och fikade och hundarna var med och var galna som vanligt.

Efter det for jag och Jenny ut och joggade, och sen blev det en familjepizza:D


Ikväll har jag hjälpt hanna med designen på hennes nya blogg.
Det blev skitsnyggt!



Fan va spännande helgen har varit!
Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback