Snart helg!

Jag räknar fredag som en halv helgdag:D
Det känns mkt roligare då, haha

Har precis varit och tränat med Hanna, aerobic som vanligt.
Måste lägga in lite styrkepass också, ska nog gå på PSI på måndag och core nån gång nästa vecka:)

Nåja, all träning är ju bra och idag var det hårt, joanna ledde passet och det var som vanligt jättekul.
Blev en ganska stor del styrka på slutet, skönt som fan, jag älskar situps!


Imorn slutar jag iaf 12.15 och då bli r det en sväng på systemet, sen ska jag och Jenny på Willys och handla lite.
På kvällen blir det fest hos Fredrik och det blir säkerligen skitroligt!
Haha, vi esteter har alltid kul:D

Jag gissar på mkt guitar hero, jag har ju faktiskt avancerat lite, men både fredrik, cissi och Andre är 1000 gånger bättre.
Andre kan visst spela på expert utan att kolla på skärmen! Helt sjukt, har inte sett det själv men det hoppas vi på imorn!

image615
Festfixaren själv





Kommentarer
Postat av: hanna

har fredrik guitar hero eller ska du ta med dig ditt? :)

Postat av: hanna

jag hoppas då jag slipper :P fast å andra sidan, vad ska vi annars göra? förutom att prata strunt då förstås :)

2008-04-11 @ 09:18:22
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback