Snabb uppdat.

Hinner inte skriva så mkt nu för jag och Jenny ska gå ut en sväng i solskenet.

Igår slutade jag 12.15 och mötte upp Jenny, Emma, Linnea och Adde på stan och vi gick och kollade lite överallt.
Köpte nya solglasögon på H&M, ett linne på bikbok och ett annat linne på Cubus (!).
Jag brukar aldrig hitta något på Cubus annars.

Sen kom Herr Ljung och köpte mjukglass, sen åkte jag och Jenny hem.
Gick hem och provade kläderna sen gick jag till Jenny och vi somnade framför tv:n haha.

Vid 18 tiden gick jag hem och fixade till mig lite för kvällen och sen for jag och Jenny och Alex och hämtade Erik och Alex.
Sen for vi på kvantum och inhandlade grejer för grillning:D
Det blev något färdihmarinerat kött och rotsaksgratäng och sallad med fetaost.
Sjukt gott.

Höll på att skratta ihjäl mig hela tiden åt Erik och Alex.
Dom gjorde t.o.m en grill-film!
Hahaha, synd att jag inte har den!


Idag vaknade jag 08.50 och upptäckte att det varsjukt bra väder!
Gick ut på balkongen vid 10-tiden oxh har suttit där i flera timmar nu, jenny kom också och det har  varit så varmt så vi har suttit i bara linne ute!
Eller givetvis byxor också, haha!


Ikväll blir det fest hos Fredrik:D 

Kommentarer
Postat av: Elina

Jaa, det är svin-fint väder:) Tur att jag bara jobbar tre timmar idag och imorn. När jobbar du nästa gång? Jag tänkte så vi kan fixa det där bytet:)

Postat av: Elina

Jo, jag jobbar 8-12 på måndag:)

2008-04-20 @ 16:27:03
URL: http://piggelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback