Jobbar-lördag:P

Fast det är lika bra det, det är ju skitväder (snöblandat regn typ) och alla är bortresta typ.
När jag vaknade iag och tittade ut så hade det snöat typ 1 dm!

Skjut mig.

Jag vill att den här jävla snön ska försvinna nu.


Eftersom jag skulle jobba idag så tog jag det lungt igårkväll och spelade guitar hero medans jag tvättade(!).
Fullt  normalt att tvätta en fredagkväll, hahha.


Sen hade min grannar som bor under mig fest, och jag råkade tjuvlyssna lite på balkongen när det var 3 killar som satt och pratade oim sex!
Hahha, jag höll fan på att skratta ihjäl mig!
Det var som världens girltalk och den ena verkade tro att han var guds gåva till kvinnorna.

Sen skulle den ena berätta nåt om tjejer och så sa han "kvinnor.....eller jag menar bitches".
HAHAHAHAHA!


Jag trodde jag skulle pinka ner mig av skratt och då var jag tvungen att stänga balkongdörren för annars hade dom hört att jag gapskrattade:D
 

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

HAHAHHA!! Fan vad roligt! :D

Postat av: hanna

HOHO, erica ska vi byta lägenhet? jag vill också ha din balkong med dina grannar så jag kan tjuvlyssna. jag är miinst lika nyfiken som dig ;p

tack för gratulationen darling :)

2008-04-06 @ 12:54:12
URL: http://nogg.se/hannaevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback