I brist på annat...

Vad är klockan: 21.46
Smeknamn: Typ inget. haha
Husdjur: Nope, men jah hade velat ha en lurvig katt;)
Hårfärg: Blond
Favoritfärg: Turkos
Piercing: Nej, bara hål i öronen
Tatuering: Nej
Nuvarande bostad: Lägenhet på örnäset
Kaffe eller glass: Inget av det!
Snuttefilt eller kramdjur: Mjukisdjuret Lill-Grisen, min sambo.
Lyckotal: 12
Favoritfilm: Vet inte
Bästa semestern: Alla
Favoritmat: Allt som pappa lagar, han är bäst på att laga mat!
Bästa veckodagen: Lördag
Senaste låt du har lyssnat på: Forever - Kiss
Favoritrestaurang: Waldorf
Favoritblommor: Rosa eller vita rosor
Snabbmatrestaurang: Max såklart
Favoritdricka: Cola light
Var är du om 10 år: Kanske gift, kanske en unge?
Vad gör du när du är uttråkad: Spelar piano
Ord du använder (för) ofta: fan
Bästa du vet: Ha roligt, haha
Favoritfilmmusik: Rock
Skostorlek: 37
Syskon: Jenny och Henke
Favoritpålägg: Ost. Hatar skinka och sånt
Bästa bok du läst: Änglar och demoner
Är du internetberoende: Japp
Gillar du snö: Ja fast inte i 5 månader
Favoritglass: Gillar inte glass, men jag säger väl mjukglass
När köpte du något åt dig själv sist: Idag, rootlifting spray från sachajuan
Är du långsint: Nej, jag orkar inte gå omkring och sura
Vilket djur skulle du identifiera dig med: Katter för jag är självständig
Vad fascinerar dig hos andra människor: Folk som är inpulsiva och inte tänker efter så mkt.
Favoritgodis: Choklad
Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa: Min morfar
Är du feminist: Ja på det sättet att jag tycker det ska vara jämnställt, men jag är inte karl-hatare, haha
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Nya Zeeland

Vad är klockan nu när du är klar:  21:56

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag kopierar den här listan från dig, hoppas det är OK? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback