Hemma i årets by

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och väntar på att maten ska bli klar:)
Skönt som fan eftersom jag är allvarligt bakis.

Var ju hos Fredrik på fest igår med fredrik, cissi, stina, therese, johan, gabbe, andrè och jag.
Jag skrattade typ hela kvällen, 20-04.30 nonstop. Hahaha!
Vi hade grymt kul iaf, men de har vi alltid:D


Lyssnade på musik, lite på musik som Gabbe, Fredrik och Andrè hade spelat in.
Dom är ju grymma.
Dessutom döptes en låt om från spök-låten till bög-låten hahaha.

Idag är jag trött och mådde lite smådåligt imorse, men jag kunde inte sova längre än 10 ändå, så det blev bara 5 timmars sömn inatt.



Denna helg var iaf sjukt roligt, precis vad jag behövde!:D

Kommentarer
Postat av: hanna

blir nog ingen PSI för mig ikväll, har inte sett matte på hela helgen och imorgon ska han på kurs i 3 dagar. så jag känner för att vara hemma, men gå du om du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback