Helgen

Efter lite kritik av Hanna så ska jag nu uppdatera lite, hahaha:D

Fredagen blev det då fest hos Fredrik, vilket var skitroligt som vanligt.
Värden Fredrik var helt galen (inte helt ovanligt) och Cissi pratade som Patrick Larsson hela kvällen hahaha.

Vi sjöng karaoke, lyssnade på mammas nya kille och snackade.

Var hos Fredrik till 3-tiden, sen var jag och Hanna trötta och gick hem.
Men festen slutade inte då, efter lite påtryckningar så blev det helt plötsligt efterfest hos mig (!) med några andra folk, haha.

Vid 05 somnade vi sött i sängen och vaknade kl 10.45, jag som vanligt inte ett dugg bakis, en viss annan var mer bakis hahaha. Det kanske inte är så smart att dricka ett halvt flak öl:D

Vid 12 tiden var jag ensamen här och kom på att jag hade tvättid, så ner i källaren och tvätta.
Hade ju missat halva tiden men jag hade lite smutstvätt så det gick på två maskiner så jag hann med allt iaf:)


Sen städade jag hela lägenheten och sen säckade jag ihop i soffan och sov lite.
Mamma ringde 17 och sa att dom skulle komma och hämta mig då.
For hem till byn och åt pappas sjukligt goda köttfärssås och spagetti:D

Fick åka merca in till stan med Henke och sen blev det inte mkt gjort på kvällen, var lite lätt trött.

Idag vaknade jag 09.10 av att mormor ringde och sa att hon inte kunde hämte mig och Jenny för hon hade varit på fest igår och druckit, hahahaha!
Så jag och jenny åkte buss till henne och sen bar det av till ikea.

Mormor tok-handlade godis på candy world, jenny hittade balskor på sko punkten och sen köpte vi massa grejer på ikea.

Det verkar inte funka att ladda upp bilder nu, så ni för se vad jag köpte någon annan gång:/


Uppdat.

Det här köpte jag på ikea:



                 
        


1. Badrumshylla i glas  2. Tvålpump  3. Tandborstställ  4. Madrassöverdrag

                                    

5. Rosa lakan  6. Doftljus, lavendel  7. Kudde, Gosa Pinje för magliggaren, hahah:D

      

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

hahahaha, vilken stålmormor du har!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback