Helgen

Ja, nu kmr uppdateringen.

Fredagen fyllde Jenny år så jag var där och åt smörgåstårta och vanlig tårta:D
Hela släkten var där och alla satt som vanligt och skrattade.

Men när "lets dance" började vart det typ krig om vem som skulle vinna.
Jag hejade på Tony Rikardsson, jag tål inte mat-Tina, hon är så jäkla hellylle och klämkäck hela tiden.

Farmor sa iaf att dom hon dansar precis som dom på "lets dance"  när hon och Anna-Greta (hennes syster) är på Line-dance!
Hahaha.

Farfar var mkt skeptisk iaf:D


image607
What to do om man inte har presentpapper.



Lördagen då.

Började med att jag och hanna skulle på aerobic på Inpuls, men när vi kom dit var hela jävla Idol-kön framför ingången! Hahaha, vi fattade knappt hur vi skulle komma in!

Aerobicpasset var iaf superkul, Helena ledde och hon är verkligen bäst!
T.o.m en dumskalle som jag fattar hur man ska göra när hon förklarar:)

Efter träningen gick jag och Jenny på stan, hittade precis vad jag inte skulle köpa, en klänning på Gina;P
Men den var så fin så det var omöjligt att motstå.

Sen blev det hem och slöa, som vanligt hade jag inte gjort mig klar när jag skulle så jag fick stressa som fan innan jag skulle till Hanna och äta.

Men, men hann dit iaf och vi hjälptes åt att laga mat, tacos skulle de ju bli, och det blev jättegott:D
Efter det hade Hanna och Linn förberett tävlingar (fast jag tror Hanna hade gjort större delen av jobbet, haha)


image610


Så vi tävlade i massa olika grenar, bl.a sing star där jag suger bigtime!
Jag fattar fan inte.
Inte för att skryta men hur fan kan man vara så dålig när jag har mvg i sång a, b och c?!
Hanna och Linn fick även lite presenter, det var ju deras födelsedagskalas!


Sen blev det lite mkt vodka och jag, Linn och Eve lyssnade på "fittan sticker fram" typ 1000 gånger och skrev ner texten, hahahha.

Vid 2 tiden, skulle Eve åka hem och då åke jag och Linn med eve, tobbe och filip till stan på efterfest.
Efterfesten var lyckad kan man väl säga;D
För min del slutade den inte fören 07.30 och jag var inte hemma på örnäset för 17.00 på söndagen!

Heheh, men nu blir det inga mer detaljer;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback