Yeeeeessss!

Jag har fått bort viruset!!

Praise the Lord!

Jag har hållt på i flera dagar och gormat med 200 oilka virusprogram och nu är det äntligen borta.
Så jäkla skönt.

Nu sitter jag och väntar på Mange som jobbar över, som vanligt alltså.
Fan va tråkigt det är.
Dessutom är det någon som borrar konstant i väggen så man måste ha typ maxljud på tv för att höra.
Urk.

Sen finns det inget att se på tv.
Du är vad du äter, jippie.

Haha, det är några som äter 60 kg korv per år med och dom verkligen älskar det.
Usch, jag hatar verkligen korv, blä.
Fast varmkorv med bröd är gott, men det måste vara denniskorv.


Just det, måste bara berätta att när jag och Mange satt och kollade på tv en dag så var det Gladiatorerna från USA, 80´s style!
Haha, allt ser så jäkla fjantigt ut på 80 talet!
Det är ganska roligt om man jämför med hur det såg ut för något år sen på tv4.





Nog ser det ganska så kul ut!

Kommentarer
Postat av: ida

Izzie är bra hon också :P

Postat av: Emelie

Tack! Hehe.. Ja hon har ganska fluffig päls.
Å jag vill oxå veta.. Fast jag vill ju se det själv, så jag väntar tills nästa avsnitt istället. :)

2007-10-05 @ 08:19:28
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: HANNA

nu ska du allt gå in på min blogg och delta i tävlingen ;)

2007-10-06 @ 13:47:21
URL: http://nogg.se/hannashorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback