Snö!

Igår kväll när Jenny och Herr Ljung (svågern) skulle åka härifrån efter vi hade sett sista Beckfilmen så upptäckte vi att det snöade!

Fuck!

Jag vill inte ha nån satans snö och ingen kyla och mörker heller!
Jag känner mej alltid mkt deppigare och trött på vintern.

Ända fördelen är ju att man kan köra skoter och åka skidor:D
Gud, va jag skulle vilja åka till fjällen till vintern, eller mer mot våren blir det ju, typ mars-april.

Förr var vi alltid iväg en vecka och åkte skidor i Hemavan och en gång i Riksgränsen och jag älskar det!
Det skulle verkligen vara skönt att komma bort från allt ett tag och inte stressa hela tiden.


Men eftersom Mange inte delar mina känslor för fjällen så kmr ju inte det hända:/
Ingen annan jag känner vill göra nåt sånt:/ Blä.


Nu är det iaf slutjobbat för idag och imorn är jag ledig! Wiihoooo!:D

                         
                      




Kommentarer
Postat av: Catti

Yeeah, jag är också ledig imorn. Men jag måste ändå upp klockan 7 och tvätta för det fanns inge tvättrum ledigt 12-17 :( Blä.

Vad tråkigt att Mange inte gillar fjällen. :( Jag älskar fjällen, inte så konstigt när jag kommer därifrån hah. Men nu i vinter ska vi ta en riktig semster och fara och åka bräda. Både jag och Malin köpte ju nya brädor förra året men kunde aldrig åka för det fanns ingen tid och det var ju typ ingen vinter :( Och jag vägrar åka i ormbacken eller den där andra som jag inte kommer ihåg just nu vad den heter.. Det är ju ingen idé liksom.
Sedan ska vi väl en sväng till fjällen med skotrarna också som vanligt. Det är verkligen ett måste och just nu kikar vi på en ny skoter också. Helt onödigt egentligen för att den vi har är ny och går jättebra men de nyaste är ju så äckligt snygga! :D

Postat av: Anneli

Usch! Vad hemskt med snö....

2007-10-14 @ 19:50:48
Postat av: Catti

Ja, men vad ska man förvänta sig av platta lule!! :D Minns första gången när jag flyttat hit och skulle åka bräda med några. Höll på skratta ihjäl mig åt Måttsund (så heter det ju ja!! haha), typ världens minsta backe ;) I lilla plutt-Storuman hade vi 3 ggr så stora backar! :D Men man märker att intresset inte är lika stort här i lill-Stockholm.

Åh vad skönt! Jag har inte bestämt mig om jag ska på spinning eller BP idag. Hade velat gå på båda ju! :D Men dom är samma tid tyvärr. Jag måste iallafall lägga på massor på BP, sist kände jag mig helt störd för jag blev knappt trött. Det är sjukt hur fort man kommer igen efter 3 månaders uppehåll!

Jaa, det är svinskönt att vara ledig igen hihi. Jag håller dock på tvätta och var upp klockan 7 med första omgången imorse men när man inte ska jobba är det mycket lättare att stiga upp :P

2007-10-15 @ 08:25:56
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback