Onödigt

Jag har egentligen absolut inget att säga nu, men jag får väl skriva några rader iaf.


Hoppas mitt löshår kmr imorn, fast även om det kmr imorn så kmr ju inte dom där spännena som jag har beställt från happyhair.se komma förren senare i veckan.


Igår var jag och Jenny hem en sväng för mamma var ensamen
hemma för pappa är och jagar älg.
Han ringde iaf när vi var hemma och sa att både han och Uffe hade skjutit varsin älg:D

Jippie!

image434

Mohaha, såg den här skylten på Willys och jag tänkte bara:
hahaha, jag kan få hur mkt som helst, GRATIS!




Som vanligt så härjade Kylie och Miss som tokar.
Nästa helg ska mamma och pappa på någon dressyrkurs med Miss (Good luck)
så Kylien ska vara en dag med Jenny och en dag med mej.

     

På sista bilden har mamma precis dammsugit och mesproppen Miss var jätterädd i
typ 20 min efter och skulle bara sitta i Jennys knä och kramas.


Nu sitter jag och kollar på reprisen på Fredag hela veckan, haha,
Så jäkla bra.


Kommentarer
Postat av: Catti

Fredag hela veckan är så braa :D Och vad gott med älgkött! Vi får både gratis älgkött och gratis oxkött året runt haha :D

Ja, nu har vi pumpat. Hoppas jag inte får så ont i axlarna imorn igen som jag haft i 2 dagar.. Jag kunde typ inte röra mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback