Ikea

Idag sa mamma något som lät helt underbart i mina öron:
Ikea i haparanda ska byggas ut!


Oh Yes!

Jag måste åka dit snart!
Min absoluta älsklingsaffär, jag skulle kunna slösa en hel årslön där!

Jag vill köpa lite hyllor och prydnadsgrejer till vårat sovrum som går i vitt och lila.
Det är typ helt kalt på väggarna där inne, det ser så tråkigt ut.


     


Sen eldar ju jag värmeljus som en galning så det behövs också, skulle egentligen
kunna köpa vanliga men doftljus är ju mkt roligare.


Haha, köpte ett på Dollarstore som doftar mullberry och mange ba; vadär det som luktar surt vin?!
Hahahahaha.


Sen såg jag massa julsaker och gud va jag längtar tills man får ta fram massa julsaker!
Jag sa till Mange att vi ska ha världens finaste julgran, och då sa han att vi inte ska ha nån!

Never ever in my fucking life att det händer.

Jag ska ha en stor gran med ljus, silver eller guldglitter och röda och guldiga pumlor.
Och ljusen ska vara  vita, inte 100 olika färger, det är det fulaste jag vet.



image433








Kommentarer
Postat av: Catti

Åhå! Ska dom det? :) Jag eldar också värmeljus som fan.. Köper alltid massor med doftljus när jag är där. Dom där rosa/röda värmeljusen :) Dom luktar godast :)

Jag längtar också till jul! Ska ta och betsälla julgardiner snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback