Home sweet home

Nu sitter jag hemma i Örarna och bloggar!

Jag hoppas att ni privligerade, hahaha, inte för vidare lösenordet till någon.
Är det någon som vill ha det så är det bara att fråga om personen kan få det så avgör jag det.

Tänker inte berätta varför jag lösenordskyddar nu men det kmr vara så ett tag fram över, mest för att jag har insett att det verkligen inte gör att lita på människor man inte har full koll på.

Fast där ljög jag också, det går inte att lita på människor som man trodde att man hade koll på och ville ens bästa.
Därför litar jag endast till mej själv nu.

Jävligt sjukt men det verkar vara det ända sättet.


Och jag saknar dej Anneli så himla mkt!
Jag önskar att du bodde här fortfarande.

Eller att jag inte bodde här kanske.

Nåja, ikväll är jag iaf VIP på Make Up Stores visning på Cleo.
Thanks to min käre svåger herr Ljung!

Nu ska jag kolla runt lite efter clips till mitt löshår som kmr på måndag eller tisdag!:D

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag tror det var facebook som förstörde för oss :/ Jag har tagit bort min användare där!

Har tagit bort ditt inlägg :)

Postat av: Anneli

Miss you too! Du får flytta hit :)... Men nu är det bara 2 månader kvar till jul.

2007-10-28 @ 18:36:41
URL: http://anne87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback