Bla bla blä

Hmm, har inte så mkt att berätta.

Jobbade lördagen och Mange hade skjutsat mig till jobbet så jag tänkte gå hem.
Jag hatar att åka buss.

Kände mig allmänt trött och sliten så jag gick och solade på SunTan efter jobbet.
Det resulterade natruligtvis i 10 000 fräknar.

     

Som vanligt blåste det skitmkt här i Luleå, jag hatar när det blåser på vintern för det blir ju så sjukligt kallt!

Just det, jag gick ju inte hem efter solningen utan till Jenny och herr Ljung.
Jenny hade ju Kylien hos sig så vi tog Alex bil och for till Willys och mötte upp svågern och handlade lite.

Sen så skulle mange på nån jävla fest och ut på krogen sen så jag var ensamen hela kvällen med Kylien.
Men det gick bra iaf, åt ost och kex och såg på tv.

Ville ju se Julia Roberts filmen "Sova med fienden" men jag somnade efter halva:/
Fast jag har iofs sett den förr så det var ju inte hela världen.

    

Omg, kolla påsarna under ögonen, nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback