What doesn't kill you makes you stronger!

Ibland känns det bra, och ibland känns det väldigt tungt.
Tack till alla underbara kompisar, Speciellt Jenny, Hanna och Anne!

Helgen har varit okej, i fredags gjorde jag inte så mkt, såg på tv och läste boken jag bloggade om i tidigare inlägg.

På lördag ringde mamma och frågade om jag skulle me till Ikea i Haparanda (0922 säger min hjärna automatiskt)
Dum fråga, I love Ikea!

Handlade lite smågrejer, påslakan (skitsnyggt), sterarinljus, gardinstångsdekorationer(?), förmodligen något mer som jag inte kmr ihåg.

         
         

På hemvägen var det renar på vägen som irrade omkring, men det var först när vi har typ 5 km kvar hem, då krockar vi nästan med en älg!
Hade jag sträckt ut handen genom rutan hade jag fan klappat den!
Gud va rädd jag blev, och pappa också.
Jag hann bara se en stor skugga, fy fan vad nära det var!

När jag kom hem så skickade johan ett sms och frågade om jag skulle me på bio.
Sagt och gjort, Johan, Emil, Oskar, Andreas och Simon kom och hämtade mej (ja det var jävligt trångt i bilen!)
Vi såg American Gangster, den var väl bra fast inte jättebra. Men lång som fan 2,37!
Och jag får ju alltid damp av att sitta i biostolarna och inte kunna sträcka ut benen!

Jaja, efter bion for vi iaf till Andreas och Tobbe en sväng och spelade Guitar Hero och Simon flyg med en såndär radiostyrd minihelikopter och terroriserade alla med att köra in i dom, haha!

Fan va jag har saknat alla från byn, man skrattar alltid när man är med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback