Utmanad av Hanna

Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator? Typ 1000, jobbar ju framför en dator, men när jag är hemma så är jag inte så mkt på datorn
Vilket färg har din cykel? Lila, jag älskar den, fick den av mamma och pappa på 20-årsdagen
Blondin eller brunett? Blond
Vilken färg har du på texten på msn? Svart
Vilket stjärntecken är du? Lejon, grrr;)
Vad var det senaste du åt? Chips, haha, lite bakis så det är det ända jag har ätit idag!
Har du en diskmaskin? Nej, men det hade inte varit helt fel
Rakar du ögonbrynen? Nej
Har du något husdjur? Nej, men jag vill ha katt men pga allergiska släktingar funkar det inte
Är du kär i någon just nu? Ja
Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille/tjej? Wahaha, nej?
Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll? Haha, nej men jag skulle kunna ikväll haha
Är du beroende av något just nu? Cola, tyvärr måste vänja av mej
Vad har du för fobier? Höjdrädd, försökte bota det med att göra en äventyrsbana 10 m upp i luften men det blev jävligt mkt värre.
Hur lång är du? 1,64 cm
Sover du med något gosedjur? Nope, jag vräker mej över hela sängen så ingen mer än mange rymms
Vad har du som ingen annan har? Hmm, min hjärna?haha
Vilken mobil har du?
Sony Ericsson S500i den grön/gula
Vem var den senaste du fick mms av? oj mamma tror jag
Vem var den senaste du fick sms av? Jenny
Vem ringde dig senast? Jenny, för jag ids inte svara på sms, haha
Är du förlovad? Nej, kommer inte förlova mej fören jag är 100% säker på att jag kmr gifta mej med honom
När duschade du senast? Igårkväll
Vad tänker du på just nu? En idiotjävel som inte ens borde få tid i mina tankar
Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv eller någon från släkten)? Jag skulle ge en del till välgörenhet, speciellt för djur

Kommentarer
Postat av: hanna

fan va kort du är.. bara 1,64 CM....moahahaha ;P

2007-11-03 @ 22:17:44
Postat av: Catti

haha men jag är ju också dee. Eller 163,5 t.o.m.. :D Men jag gillar att vara kort, skulle aldrig vilja vara längre! Nä, isf vill jag vara kortare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback