Ojsan

Gick in på H&M idag och kollade efter paljettkjolen, men hittade den inte.image456
Pratade med tjejen i kassan och hon sa att det var en Gift of the Week vara som kmr ut imorgon och det bästa av allt, den kostar 98kr!

Nästan gratis!

Var ut på storheden också och Madde visade lite andra grejer från Gift of the Week "kollektionen".
HIttade även en skitsnygg paljettklänning som också kmr ut imorn!



Haha, mkt paljetter men det ser ju så lyxigt ut och med bara ett enkelt baslinne eller t-shirt blir det ju hur snyggt som helst, jag hade ju inte precis tänkt att ha paljettkjol och paljettopp! haha


Nu ska jag bara se på tv och försöka att inte stressa ihjäl mej och sen ska jag fara och träna och sen jobb igen. Puh!

Haha,
doktorn kan komma är på 4:an nu, kmr ihåg när jag och
Anne alltid såg på det förut!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh jag såg den där klänningen på ett erbjudande jag fick i brevinkastet idag. Så himla fiin! :)

Ja, jag emnar det. Det var en jävla tur alltså! haha.

Idag var jag på Body Pump och Body Step, du måste verkligen prova Step. Det var så SJUKT jobbigt! Det var också mycket roligare är AE tyckte jag :) För det är ju styrka i det här passet. Lite som Pump fast med fart! :)

Postat av: hanna

vem är the salem killer? jag är också grymt less!

2007-11-16 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback