Nu får det vara nog.

Det "alla andra ser" är vad du ljuger ihop.
Iofs skiter jag i vad du och dina "kompisar" tycker, egentligen struntar jag fullständigt i vad folk som inte känner mig tycker. Om dom inte ids bilda sig en egen uppfattning om mig så bryr jag mig inte ett dugg om dem.

Men något jag bryr mig om är när du drar in människor som inte har ett dugg med det här att göra, bara för att du hatar mig så sprider du fan inte ut skit om min familj eller kompisar!


Dessutom är jag helt okej med hur det är nu (tråkigt för dig att höra).

Varken jag eller han mår speciellt dåligt av det här, vi har växt ifrån varandra och vill olika saker så vi har gjort det bästa av situationen.
Vi kmr alltid vara kompisar för vi har gått igenom mkt tillsammans och jag kmr aldrig glömma allt han har gjort för mig även om vi inte är tillsammans längre.

Han kmr alltid finns i mitt hjärta och jag i hans.


Till skillnad från dig mår jag bra av att andra mår bra, jag ställer alltid upp för mina kompisar när dom behöver det.
Det gjorde jag även för dig när du gick igenom nånting svårt och även om du bara vill förstöra för mig nu så ångrar jag inte att jag hjälpte dig då.

Jag tycker synd om dig som har så lite självförtroende så du bara mår bra av andras olycka.

Kommentarer
Postat av: Catti

Men vad är det för ett jäkla pucko du har råkat utför? Alla som snackar skit tror jag faktiskt har jävligt dåligt självförtroende.. För det är en sak att säga vad man tycker och att snacka skit.

Men men, det är ju den här personen själv som lider av att snacka skit och inte du hör jag! ;) Det är bra, man ska inte ta hur mycket som helst men mest av allt ska man inte bry sig särskilt hårt utan köra sitt eget race!

Fick plats på step imorn förresten, visst skulle du på det? :)

Postat av: emmelie

Det handlar inte om att snacka skit och att prata bakom ryggen. Det handlar om förtroende till sina vänner. Jag trodde vi varit så pass bra vänner så att du skulle tro mig och inte han i det som hänt, men jag misstog mig väldigt fel. Jag har verkligen haft svårt att förstå hur du kunnat tro att jag skulle hitta på en sån sak, efter allt vi har gått igenom osv..Jag har inte ens fått en chans att säga min sak i det hela utan du har tagit hans parti direkt. Och jag går definitvit inte runt och snackar en massa skit om varken dig eller dina vänner/familj, tjänar jag ingenting på. Jag tycker att de är synd att de har blivit som de har blivit mellan oss och de är ingenting jag varken har velat eller hoppats på... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om allt detta. Vill att du ska veta att även fast de är som de är mellan oss så bryr jag mig om dig....

2007-11-26 @ 17:19:30
URL: http://emmelieee.blogg.se
Postat av: emmelie

för att jag fick aldrig någon chans att förklara nå för dig, du la på och sen svara du aldrig mer så ganska svårt att säga mer än att de har hänt en sak...

2007-11-26 @ 20:37:20
URL: http://emmelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback