Lista

1. Vilken svordom använder du mest? Ojdå, fan tror jag:/
2. Äger du en iPod? nope, har min mp3 och mobilen

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika varje dag
4. Hur många resväskor äger du? en samsonite typ weekend väska, sen har jag en större hos mamma och papppa

5. Använder du flip-floppar? NEJ, I fucking hate flip flops

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Kvantum
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej, jag vill vara med, haha!

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Van vetereen som var i söndags
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? kompis

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet, säga upp mig och åka utomlands

11. Har någon någonsin kallat dig lat? ja, men det är jag inte
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, gillar inte sånt

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? ingen, anvönder inte cd

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Metallica, Stevie Wonder

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja och jag tänker inte berätta den

16. När var senast någon stötte på dig? På Cleo på Halloween

17. Vad åt du till middag senast? Gräddstuvad pytt i panna

18. Använder du huvtröjor? Ja men inte ofta

19. Kan du vissla? Japp

20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Jag gillar inte karuseller
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, haha, ska jag säga namn eller?!

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920, kan typ alla riktnummer i sverige, eller nästan iaf

24. Tittade du på tecknat när du var liten? ja

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Så stort som Smedjan eller Shopping är

26. Hur många syskon har du? 2 st, jenny och henke

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nja, inte så värst
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Dödligt vapen 4, Grease
29. Äger du några popband t-shirts? Nope

30. När flög du senast? Turkiet, kräktes 6 timmar i sträck. Gillar inte att flyga

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

32. Läser du för skojs skull? Jo, men väldigt sällan

33. Pratar du några andra språk?  engelska och lite spanska

34. Diskar du din egen disk? Ja, vem annars?

35. Har du gråtit offentligt? Ja, alkohol var inblandat kan man ju säga

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, eller dela
40. Kan du kasta macka? Japp, min pappa är dessutom proffs

41. Har du någonsin varit på Jamaica? nepp

42. Vad har du med dig in på bion? Godis, Cola

43. Vem var din favoritlärare och varför? Olle, min sånglärare och Akka min mentor/musiklärare
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

45. Vad har du för väder? Kallt och snö

46. Har du en blogg? ja?

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Musik
48. Gillar du att flyga? NEJ!
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? rolig och snäll

50. När sov du senast på golvet? Ojdå, 100 år sen när man hade druckit för mkt
51. Vilken är din favoritdrink? Ingen speciell

52. Gillar du din boende-situation? Ja
53. Vilken är din mammas hemstad? Luleå

54. Din pappas hemstad? Luleå

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja, oftast

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?  Nja, ibland
58. Vilken är din favoritfrukt/bär? Kiwi

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej, vem bryr sej

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?  21, shit, vilken kärring!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?  Nej

62. Tror du på liv på andra planeter? Nej

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mange

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror ingenting om han/hon

65. Vad var det senaste du åt? Räkcrepes

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Lika ungefär

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte

68. Gillar du senap? Ja

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag säger inget, jag grinar

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, pappa har förbjudit mej och min syster

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj, vet inte
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, jag har aldrig köpt nåt där

73. Tycker du om att krama folk? Nja, ibland

74. Skulle du säga att du är trendig? Nja, lite

72. Äger du en digitalkamera? japp

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja

75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? alla typ

76. Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte

77. Vad är du allergisk mot? laktos

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, jag älskar kött

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Eric?
80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? ?


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha såg du van vetaren?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback