En ledig helg...

Helgen har väl inte varit alltför skitrolig men ändå lugn och skön.
Känns helt otroligt att jag inte har stressat hela dagarna som jag brukar göra.

I Lördags hade jag tänkt gå på bodypump, men de var så satans kallt ute och jag skulle
 behöva åka buss så jag orkade inte:P

Vid tolv tiden for jag och Jenny till stan iaf, gick och bytte storlek på paljettkjolen från H&M, köpte en present åt Henke som snart fyller år och mitt troligtvis bästa köp i hela mitt liv, en dunparkas från Stadium!
Så sjukligt skön och stor och varm!

I love it!


image464
Jag tänker fan inte frysa nå mer!
Den ser inte riktigt ut som på bilden, färgen är mkt mer skogsgrön i verkligheten, alltså mkt snyggare!

När jag kom hem så låg det jackor och skor slängda i hallen och jag fattade  inte vad fan allt det gjorde på golvet, vi har ju faktiskt klädhängare och skohylla.
Det var iaf Mange, hans kusin, hans brorsa Micke och en av Mickes kompisar som var hos oss.
Att 30-åriga karlar inte kan hänga upp sin jacka är ju jävligt mystiskt.

Annars gjorde jag inte så mkt på kvällen.
Jag och Mange åkte lite bil, han hade fixat startmotorn på BMW:n så han ville köra lite.
Köpte cola och hyrde en film, fast vi såg aldrig filmen haha:D
Såg en film som gick på tv istället.

Idag vaknade jag och kände mej grymt trött och konstig så jag låg i sängen och såg på Top Model 9 på datorn.
Steg upp och började städa, fy fan hur det såg ut här alltså!
Städade och städade och städade....

Sen kom Jenny och min svåger Herr Ljung för jag skulle färga håret på Jenny.
Geggade i färgen och sen åt vi lax och potatis, mums!

Efter vi hade ätit gjorde vi slingor i Jennys hår men dom ville sej inte riktigt så det syntes knappt..
Glömde iaf bort tiden och hann inte gå på BodyPump, men jag och Jenny for och tränade i gymmet istället.

Nu sitter jag här nyduschad har smörjt in mej med världens mest god-luktade lotion, haha
Enliven med doft av citron/mandarin!

image465

Kommentarer
Postat av: Catti

Visst är det skönt med stora varma jackor!! :D Den var jättefin den där. :)

Jag vet, man måste vara snabb som attan med att Boka step.. Jag har bokat på söndag också. Det tar slut platser på en gång för att alla tycker säkert det är så sjukt kul! :) Men det kan ju hända att folk avbokar och så.. Håll utkik idag och imorn så kanske du ändå får en plats imorn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback