En dag på stan

Idag var både jag och Jenny lediga, helt underbart.
Vi for till stan vid 11 tiden och lite shopping blev det.

Jenny köpte mest julklappar, jag hittade en tunika på H&M som blev min och sen lyckades jag med konststycket att köpa 2 st bhar!
Jag hatar att shoppa underkläder eftersom det typ alltid är omöjligt att hitta 75dd:/
Men idag hade jag tur iaf:)

                       image478             image479

                       image480                 

Allt från Lindex.

Åt även en Focaccia med curry kyckling på Mat och Prat, Gud så gott!!
Och det är så himla mkt så man typ rullar därifrån;D


Snart blir det storstädning, usch, men det behövs verkligen!
Vi har typ inga tallrikar och bestick, haha.

Kommentarer
Postat av: Catti

Focaccia med kyckling äter jag jämt! haha. Eller förut iallafall när jag kunde äta sånt. :) Det är så gott!

men du, du kom aldrig på stepen iförrgår? Ochi ngen Erica idag heller ju! :P Det är nytt program nu på söndag ju, passa på att gå nu från början när ingen kan nåt. :) Hoppas allt är bra!

Postat av: Catti

Ojdå, då ska man ju vila, om man känenr sig konstig! :)

ja på söndag är det ju nytt på både pump och step. Eller ska vara iallafall! :) Jag vet inte om jag ska gå på båda på söndag, kanske blir för mycket. :P

Nä rulla på stången har jag aldrig gjort, gör bara plankan :)

2007-11-30 @ 19:54:14
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback