Äntligen hemma

Äntligen klar med jobb för den här veckan, helt underbart att vara ledig!
Dagen gick ändå ganska fort, det var lungt och kunderna var trevliga.

När jag väntade på bussen så gick jag in på smedjan och köpte en sån där engångs-ansimage458iktsmask med honung för min hud håller på att torka ut!
Hoppas det blir bra med en liten fuktchock:D

Jag slank även in på Konsum och där stod dom, cream cheese chipsen!
Hehe, jag var tvungen, så nu har jag ätit chips så jag mår illa. Bra tänkt.

Köpte även Silica tabletter som Catti rekomenderade:)
Hoppas dom funkar lika bra på mej som på henne, annars kmr jag vara flintis innan nyår!



Det blev ingen träning idag, men jag funderar på BodyPump imorn 9.30.
Men det är ju jävligt tidigt, haha, men det är iofs skönt att träna på morgonen och ha hela dagen framför sej (speciellt när man är ledig!).
Kanske ska joina Catti på BodyStep på tisdag, om jag vågar:D

Har kommit på att jag ska nog köra på aerobic och sånt som konditionsträning, har flera gånger tänkt gå på spinning men jag tycker det är så jäkla tråkigt så jag känner mej inte så motiverad.

image459




Kommentarer
Postat av: Catti

Jaa, följ med på Body Step! :) Jag ska på det imorn också.. Första gången kan det var lite krångligt.. Men när man gått på Aerobic som vi har så fattar man ju bättre.. Jag kunde typ lika mycket som dom som varit på Step flera ggr innan.. Det är jättesköna övningar och man blir helt slut. Svinbra konditionsträning! Och sen när det är styrka också är det så kuul, för styrke tycker jag är roligast. :)

Vad bra att du köpte silica.. Jag tror det funkar, det innehåller ju allt som är bra för håret så. :) Ska inhandla mer idag för mina brusisar är slut. Ska även kolla på kläningen! Den var ju jättefin btw, ;) Hoppas det gick bra på träningen idag om du for :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback