Våren har kommit?!

Idag har det varit jättevarmt och bra väder så jag har varit ute och tagit itu med mercan.
Världens skitigaste bil!

Fy fan, det tog flera timmar att få den ren och nu är mina fingrar och naglar förstördimage260a.
Kul när jag ska börja praktiken imorn, när jag är alldelens svart runt naglarna...

Ska nog lägga på ett nagellack så det inte syns så mkt.


Ojojoj, om ni bara visste vad jag visste, hu!
Det är så äckligt så jag vill bara dö när jag tänker på det.
Kan inte fatta hur man kan vara så idiotisk och äcklig...


Nåja, snart kmr Mange hem och då blir de nog träning:D


Kommentarer
Postat av: emmelie

jag vet det äckliga :P

Postat av: Jenny

URK!

2007-03-12 @ 18:26:22
URL: http://jennyyk.blogg.se
Postat av: Catti

Oj här stod det ju att du börjar praktiken imorn! :D Hoppas det blir kul :) Själv ska jag slita på mitt kontor. Usch vad jobbigt det känns :D

För övrigt är Fiestan skitigast i hela staden också. Måste ju tvätta men jag vågar inte fara i en sån där biltvätt själv! haha :D Anders får sköta det.

Åh fan vad nyfiken jag blir. Vad är det för äckligt! :D
Kram

2007-03-12 @ 20:51:02
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback