Lista

Snodde en lista av Kelly


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Hungrig
Favoritgodis: Choklad av något slag
Kläder just nu: Mysplyschbyxor, t-shirt, svart oversize kofta. Just det, sidenlångkalsonger;)
Musik just nu: Ingen för tillfället
Sommarplaner: Jobba, sola och bada!
Hur många kuddar sover du med: 2, fast den ena tar jag bort efter halva natten, haha!
Spelar du nåt instrument: Många, haha.. piano, bas, litegitarr, trummor, flöjt mm
Morgon- eller nattmänniska: Dagmänniska, haha
Vem är viktigast för dig: Min pojkvän, kompisar och familjen
Bio eller promenad: Promenad, jag får damp när jag är på bio.
Är du kittlig: JA!
Snarkar du: Nope, kanske om jag är väldigt täppt i näsan.
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Tycker inte insekter är så äckliga
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Säger som Kelly, att kunna trolla fram allt jag vill ha.
 Vad vill du jobba som? Sångerska
Stökigt eller välstädat? Välstädat, Mange håller på att bli tokig.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej för fan!
Gillar du att sjunga? Nej, jag älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? Nja, inte så värst.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten eller håller andan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback