H&M, Lägenhet och Trisskrap!

Nu har jag ju inte skrivit på 200 år för jag har inte orkat.
När man jobbar till 18.00 är man inte så sjukt sugen på att sätta sej och skriva blogg.

Men jag trivs hur bra som helst på H&M!
Ska t.o.m fråga om jag får  praktik en månad till!:D

Och i fredags när jag kom dit så hade Madde (chefen) tappat nycklarna till kassaboxarna!
Hon var helt galen typ och hon sa att den som hittar dom får 100 kr presentkort.

Gissa vem som hittade den;D?!

Haha, så nu ska jag köpa något snyggt när det kmr nya kläder:D

Nu får jag göra allt på H&M, stå i kassa, hänga om kläder på väggarna själv utan att någon står brevid och säger hur det ska vara, packa upp nya kläder, hjälpa kunder m.m.

Men nu till det absolut bästa och roligaste.

Vi har fått en lägenhet!!!!!!!

En tvåa på Knöppelåsen, inte så jättefräsch nu men sovrummet och hallen ska lulebo tapetsera åt oss och köket och vardagsrummet ska vi göra själva.

Men jag har ju såklart glömt att fråga hur mkt det var i bofonden..smart.
men som det såg ut där så kan dom fan inte ha gjort av med mkt.

AAAAAAHHHHHHH!!!!!

Fy fan va nöjd jag är!

Och nu är Mange i Sthlm för hans kusin ska skrapa på Triss imorn i tv!
Man fick ta med sej en kompis så Robert tog med Mange och jag ringde han alldelens nyss och dom hade åkt limmo från Arlanda till Sthlm, bor i en svit på Hilton, gratis fet-middag på Hilton och nu var han i baren och drack drinkar!

Vilken lyx!

Men det är min älskling värd.
Även om han sa att Paris Hilton stod och väntade på han så han var tvungen att gå när jag pratade me honom, haha, dumskalle.

Så kolla på Nyhetsmorgon imorgon vid 10.30 tiden och håll tummarna!


Nu ska jag gå och lägga mej.

Usch för att sova själv!

Jag kanske lockar me mej Kylien, men det kmr väl bara sluta med att hon ligger och drägglar på min kudde:/

God natt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Kul att du trivs på H&M! :)

Postat av: Anneli

VA KUL! Ni tog den iaf. :D När var inflyttningen då?

2007-03-25 @ 13:53:25
URL: http://anne87.blogg.se
Postat av: Catti

Där bor ju Carro och Kona! hoho :D Men hallå, du kan väl bara gå in och kolla på lulebo (mina sidor) och se hur mycket det är i bofonden :) Det står iallafall på våran :) Fan vad kul!

2007-03-25 @ 20:17:34
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jag minns inte vad den hette. Nåt med hagaviken :D

Ah okej! :)

2007-03-27 @ 07:33:12
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback