Haircut

hairJag vill göra nåt åt mitt hår, men jag vet inte vad!?

Jag hade velat färga det lite mörkare blond men jag vet inte om de kmr att gå för jag har ju blekt slingor såmånga gånger förr så om jag färgar längderna på håretså tror jag att det kan gå av:/

Jag önskar att jag aldrig hade blekt slingor och att jag hade nöjt mej med att färga som jag gör nu.
Det är ju 1000 gånger skonsammare för håret än blekning.

En helt ny frisyr hade inte heller varit fel, men jag vill inte klippa kortare och jag kan inte ha pannlugg p.g.a. världens största virvel i luggen....men jag undrar om jag skulle kunna ha nån slags snedlugg..hmm.
Fast det är inte så troligt.

Nu är ju mitt hår uppklippt, fast det har växt ut väldigt mkt så jag måste ändå gå till frisören och fixa det + toppa lite.


Något förslag på vad jag ska göra??

Fast page kan ni glömma.

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh jag tror du skulle passa page så jag hade ju tänkt säga det haha :D

Vet inte riktigt vad som hände i fredags men vi beställde ju in 3 champagne-flaskor så jag kan ju säga att alla blev lite väl fulla. Jag kunde fan inte gå hem haha. När Anders kulle hämta mig på Vasa så gick jag till stadshotellet typ. Jag var svinförvirrad om vars jag var haha. Ojoj. Men det är bra med Elina nu. 2.8 i promille hade hon.

Postat av: Catti

*passa i page

2007-03-05 @ 11:21:06
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback