Från Koja Till Slott

Kom precis hem från träningen och satte mej och såg "Från koja till slott" på 3:an.

Stackars dom som är med i det programmet och får den där jädra Carouschka som inredare.

Fy fan.

Hon gör alltid så sjukt fula saker, en gång när jag såg så stänkmålade hon alla rum i ett hus!!!
Stänkmålning är ju något 3-åringar på dagis håller på med.
Jag hade hellre tapetserat väggarna med toapapper än stänkmålat.

En annan gång målade hon halva  rummet grönt.
Då menar jag verkligen halva, Väggar, golv, tak, hyllor, skåp, bänkar, bord, stolar, m.m.

Det skulle se ut som om man hade "doppat" halva rummet i en burk med ljusgrön snor färg.

Jag hade avlidit.

Om dom skulle göra om hos mej hade jag vägrat vara med om inte Simon och Thomas inredde.
Dom brukar ju göra snygga och coola saker.

Dessutom verkar ju Carouschka helt psyk i huvudet.  

image261

Kommentarer
Postat av: Catti

Ja smaken är som baken! Jag tycker alltid att Carouschka gjort jättefina saker :) Gillar henne för att hon är så hård och drastisk i sitt inredande. :)

Har du börjat på H&M nu? :)
kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback