Första dagen på H&M

image262Hihi, idag var de första dagen på praktiken, fick dock inte göra så jättemkt, men det är ju skitmkt grejer som man ska lära sej.
Längtar tills jag får börja stå i kassan:D

Och en annan grej som inte var helt fel me att vara på H&M, jag kmr se Madonna-kläderna innan dom hängs ut den 22!
Mohaha, då kan jag kolla ut dom och sen köpa dom precis när jag börjar:D
Det kmr en levernas me kläder imorn och då kanske nåt av hennes kollektion är med:D

Men såklart fick jag ont i huvet och höll på att dö vid 16.30 tiden och då tyckte chefen Madde synd om mej och sa att jag skulle dricka lite ur hennes cola och helt plötsligt fick jag mkt mer energi!

Måste nog köpa en 2 liters cola imorn..

Kommentarer
Postat av: Catti

Kul att det gick så bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback