Trött och förkyld

Nu ligger jag här i soffan och är täppt i näsan och värsta av allt, vi har ingen nässpray!!!!!

Natten kmr inte bli underbar precis..

Men men, imorn är sista dagen jag jobbar sen är jag ledig tor, fre, lör och söndag!:D


Dessutom funderar jag på att gå på 80% istället för 100.
Jag är typ sönderstressad och har magkatarr + urinvägsinfektion så det känns inte helt underbart.
Dessutom så finns det ganska mkt extrapass att ta så om man orkar kan man ju ta det och få lite mer pengar:)


image323


Har inga planer än för midsommar, men jag har iaf bestämt att jag ska göra en smörgåstårta, haha!
Fan va gott, ska ta mormors recept med crabsticks och annat grejs i:D


Vad ska du göra på midsommar??




Kommentarer
Postat av: Emma

Gott med smörgåstårta! =)
Själv jobbar jag kväll, hela långa helgen!

Postat av: Jenny

ja sa till alex att du skulle göra en smörgåstårta så gissa vem han vill hälsa på nu, hahaha.
De var mkt bättre på jobbet idag! fick vara på den "lugna" sidan..

2007-06-20 @ 22:13:53
URL: http://jennyyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback