Trodde det var sommar nu..

image322

Haha, jag förra helgen.

Var på Gultza med kompisar och tog en öl och sånt och här fotade Hanna när jag kände på vattnet;D

Trodde att det skulle vara varmt nu men inte fan är det ju det.
Blä.

Det känns som att allt är dåligt nu, jag har magkatarr, har fått urinvägsinfektion och hade feber igårkväll.
Usch, men det känns bättre idag iaf:)


Vart utgång på Grace i fredags me Jenny, Herr Ljung, Carro Alex och cyklisten (kmr inte ihåg vad han hette)
Kul kväll med mkt dans, men i slutet hade jag så jäkla ont i halsen så då blev det mest jobbigt,
dessutom trampade någon sönder min sko!

Fy fan säger jag bara.

Men, men förhoppningsvis blir modsommar bra, hoppas det blir fint väder så man kan grilla och vara ute:D

Är ledig tors, fred, lör, och söndag!

Imorn ska jag och Anneli äta buffè på brass till lunch, jag längtar redan!
Det är ju vid sånna tillfällen man önskade att man kunde äta skitmkt när man får ta hur mkt som helst, haha!


Kommentarer
Postat av: Catti

Hoppas att det går bra att äta, trots magen! Jag är och så ledig tors-sön hihi :) Och idag jobbar jag bara till 12.15. Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback