Midsommarhelgen

Gud så skön midsommarhelgen har varit!

Var ledig torsdag och då var Mange och Micke och köpte en båt!
En jättefin Bayliner som vi ska ut lite med i sommar!

Jag kan fan inte vara på land på sommaren, jag älskar att vara ute på sjön!
Kanske kmr från att jag har varit på sjön varje sommar sen jag var 9 månader, ibland kunde vi vara ute i 5-6 veckor i rad:D

MIdsommaraftonen var vi hos Micke och Johanna i Rosvik och åt mat och festade lite med kompisar:D
Jättetrevligt och god mat, tyckte t.o.m sillen gick att äta, men bara vitlökssillen;)

image325


På lördagen for Micke och Mange till Luleå och fixade med båten och jag och Johanna var kvar i Rosvik och sen for vi till tivolit på Örnäset med Emil:D

Var världens finaste väder på söndagen så då bar det av till Örarna med Jenny och vi hämtade upp Emmelie och for till hamnen och badade.
Johan kom också dit efter ett tag och när jag satt och pratade me han kom Anneli också:)

Brände mej lite och for sen hem och jag, mange, micke och robert testade båten lite:D

Nu ska jag gå och mysa med Mange;)

Kommentarer
Postat av: Catti

Jaa, det gör jag :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback