Ledig idag!

Fan va skönt!

Igårkväll var Anne, Hanna och Linn här, vi gjorde inte så mkt, såg på tv och så.

Sen sov Anne över och idag har vi varit en sväng på storheden,
köpte ett nytt linne på H&M och fick mej lite jobb också:D

Gud va kul, det är typ min dröm att få jobba på H&M, en del kanske tycker att det låter skittöntig men jag älskar det!

Ska jobba lördag 14/7 för då ska biltema öppna som ligger precis brevid så det kmr säkert vara mkt folk i farten.

image324


Var också på Jysk och köpte ett tunt täcke, jag har svettats som en gris i flera nätter nu när vi har haft duntäcket.
Man känner sej inte så grymt fräsch när man vaknar...

Nu ska jag gå och göra smörgåstårtan till imorn:D
Mums, jenny sa att alex ville komma och hälsa på när hon hade sagt att jag skulle göra smörgåstårta, hahah!

Kommentarer
Postat av: Catti

Ja, fast frågan är ju om jag vågar gå på systemet själv haha :D Tack! Födelsedagen och midsommar var super! :) Hoppas ni hade det bra också :) Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback