Renovering på g!

Nu är det så att jag har kommit på den perfekta planen för min helg när Mange ska fara och fiska.
Jag ska måla om köket.

Saken är den att jag inte vet vilken färg jag vill ha.

Just nu är det tandkrämsfärgat, alltså blågrön som tandkräm brukar vara.
Annars så är det vita skåpluckor, ett bord i ek och stolar i svart skinn och ekben.

Vad skulle passa att ha?

Dessutom är det sån där ful jävla väv på väggarna så det kmr se lite b-igt ut hur som helst,
men allt är ju bättre än tandkrämsfärgat.

Kommentarer
Postat av: hanna

rött är grymt snyggt både till svart och ek. men om det passar i ett kök är ju frågan.

Postat av: Catti

Jag tycker du ska göra en ljus ljus beige färg. Det är snyggt till ek och då kan man ha en annan färg på saker och gardiner där inne. Typ nån ljus turkos färg eller nåt. Det är fräscht! :) Fast alla har ju olika smak ;)

2007-07-25 @ 09:00:10
URL: http://www.catti.se
Postat av: Malin

Jo jag vet :D Den är ju bara för läcker! hoppas den är lika fin i verkligheten bara ;D
Jag håller med Catti där.. Beige går till nästan allt och alla stilar. Själv har jag det i vardagsrummet med vita möbler och turkosa färgklickar.. Love it :D Använd små saker för att skapa en helhet som du gillar.. Dukar, tavlor, lampor och småpiff, så kommer du garanterat bli helnöjd :D
Kram!

2007-07-25 @ 18:32:37
URL: http://malinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback