Nya skor

Jag kliver in på Din Sko och ser skylten "ta 3, betala för 2".
Sen var det kört.

Kom hem med dessa tre skönheter.

        
                                              

Hihi, fan va nöjd jag blev, kalaset gick på 500 spänn, fatta billigt för 3 par skor!
Dom vita längst till vänster var t.o.m äkta skinn:D


Idag har jag jobbat från 13.30-18.30.
Jävligt segt när det är skitbra väder ute, men jag och mange hann vara en sväng på storsand före jag började.

Efter jag slutade var jag och handlade på Willys, sen for vi hem och åt.
Sen skulle jag vara hurtig och fara ut och springa.
Jag skulle aldrig ens ha tänkt tanken.

Resultat: 3 cm skavsår på båda fötterna.

Aldrig mer.

Jag har fan svindyra ecco-skor men inte hjälper det på mina cp fötter som alltid får skavsår.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åååå, fusk! Jag vill också shoppa :D

2007-07-24 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback