Lista

Kör en liten lista, så tråkigt att blogga från jobbet när man inte kan lägga in bilder.

Vad heter du?
Erica
I mellannamn då?
Sofia
Vart bor du?
Luleå, hagaplan
Trivs du där?
Jodå
Brukar du läsa horoskop?
Nej, det står alltid så dåliga saker på lejonet, haha
Har du körkort?
Oh yes, hade fan dött annars
Äger du några converse skor?
Nope, dom är skitcoola men fötterna ser gigantiska ut fast jag bara har 37
Favoritdjur?
Katt
Vad spenderar du pengar på?
Hehe, skulle nog stämma ganska bra med kläder påden frågan, fast mat kostar ju 1 miljard i mån typ.
Senaste konserten?
Ojdå, typ nåt på lulekalaset förra året
Festar du mycket?
Nej, lagomt skulle jag säga
Antal kuddar i sängen?
4, fast jag använder bara 1
Kan du baka bullar?
Såklart
Har du varit med i scouterna?
Nej, svammel. Jag har lärt mej allt jag kan av mamma och pappa
Bläck eller blyerts?
Bläck
Mcdonalds eller burger king?
Äckligt båda två.
Är du allergisk mot nått?
Lakots
Äger du ett busskort?
Jo, fast det är inga pengar på det
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Kan inte dricka mjölk
Vad åt du till frukost?
Två rostade mackor med rostbifff på
Närmaste vän på helgon?
Hahha, har inte helgon
Vem ringde du senast?
Mange
Antal timmar sömn i natt?
7-8 kanske
Sov du ensam?
Nej, med mange
Brukar du snusa?
Hhaha, nej. Provade en gång och blev snusfull på 2 minuter!

SENASTE PERSON SOM..

Sov i din säng:
Mange, fast det är hans säng
Såg dig gråta:
ingen aning, länge sen jag grinade.
Fick dig att gråta:
Vet inte
Du delade drink med:
Hanna
Gick på bio med:
Ojojoj, det var 100 år sen men troligtvis med mange
Du gick på stan med:
Jenny
Skällde på dej:
Mkt möjligt att det var mange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback