Ikea:D

Hihi, på lördag åker jag och Anneli på min favoritaffär, Ikea!

Hehe, blir nog lite shopping.
Här är lite prylar som ska inhandlas:


 
    

1. Ett nyckelskåp, våra nycklar är slängda över hela lägenheten så man hittar dom aldrig om man har bråttom.
2. Hatthylla, den finns typ aldrig inne så om det sker ett mirakel så får jag med mej den hem.
3. Vinglas, har redan två st men det är ju för lite med bara två.
4. Hylla, den finns aldrig inne heller men kanske den här gången.
5. Förvaringsmöbel med sjutlock, ska ha den i hallen under spegeln. Inte världens snyggaste färg men att ha den i en annan träfärg än vad spegeln är så ser det ju skitfult ut.


Idag gick det verligen segt på jobbet, men imorn är det bara 5 timmar, skönt som fan.
Hanna kom tillbaka från semestern så det blev lite snack med henne:)

Just nu sitter jag och kollar på "10 orsaker att hata dig", haha har sett den flera gånger men den är ganska bra.
Dessutom är Heat Ledger skitsnygg!
Fast inte hårfärgen i den filmen, mkt snyggare blond:)

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh vad kul med IKEA. Vi måste också dit snart! :) Den där hatthyllan har vi, och Emma ochså, den är svinbra, känns stabil :) Den där hyllan har jag förökt få med mig typ 3 ggr men den finns alltid bara i rött! :/ Så det blev vanliga lackhyllor istället för oss :) Snart slutar vi! :) Kram

Postat av: Catti

haha jaa, men det ringer ju så mycket så man hinner ju aldrig säga nåt :D
Jaa, just ja, alla norrmän! Shit dom är ju verkligen överallt! :D
Ahaa, okej. Ja det kanske var lite i sista sekunden.. Dom kanske skulle ha tänkt på det där lite tidigare eller nåt! :) SÅ att du hade kunnat planera lite :)
Ja, alla kommer ha den där jackan, men jag ska hämta ut en skinnjacka idag på posten .Så less kom 1 minut försent igår till preem. Jag kom 23.46 och dom stängde servern på posten 23.45!! :( Kram

2007-07-27 @ 12:06:55
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback