Fy fan.

Den här helgen har bara varit skit!

Torsdag kväll mådde jag skitdåligt och hade feber, när jag vaknade på frédagen hade jag fortfarande feber och skitont i huvudet så jag var tvungen att sjukskriva mej.

Låg bara i soffan hela dagen och sov hur mkt som helst.

På lördag morgon var allt lite bättre så jag tänkte att det blir säkert bättre om jag kmr ut, så jag och Mange for på stan en snabbsväng, men jag började må jättedåligt och kände mej konstig i huvudet så jag for hem till mamma och  pappa och pappa gjorde nyponsoppa åt mej och det kunde jag äta och efter det blev det lite bättre.

Sen var det bra i några timmar och jag tänkte att man kanske kan få en ledig dag när man mår bra iaf.

Det första som hände i morse var att jag vaknade och mådde jättedåligt, jag måste gå på toa typ varannan sekund och jag kmr kräkas när som helst.
Det känns som att min mage helt har slutat att funka.

Jag vet inte vad fan jag ska göra, funderar på att åka på vårdcentralen om det inte blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du borde åka till vårdcentralen men dom kommer bara säga att de är nått virus..
ring till farmor o fråga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback