Lista

Snodde en lista av Catti:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, förmodligen men jag kommer inte på det nu..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, japp, än så länge iaf, tränade igår, och har inte ätit godis:D
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes, Micke och Johanna fick ju söt-Emil! Världens sötaste unge:)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Finland och Turkiet
6. Är det något du saknar år 2006 som du vill ha år 2007?
Säger som Catti: Ett jobb!!
7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid att minnas?
När jag tog studenten! (Kom precis på att jag inte vet vilket datum det var, haha)
8. Vad var din största framgång 2006?
Studenten, hårt arbete lönar sej
9. Största misstaget?
Att jag inte trodde nog mkt på mej själv, men nu har jag bestämt mej för att få bättre självförtroende och lära mej att tycka om mej själv.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope, inget allvarligt iaf.
11. Bästa köpet?
Hmm, kan inte komma på att jag har köpt något speciellt, eller resan till Turkiet kanske:D
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, haha, hemskt att säga men så sant.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min studentpresent av mamma och pappa, en laptop!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2006?
Balla da la dali, eller vad den nu heter när han från idol sjöng den, haha! Eller var det 2005?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
Jag har faktiskt varit mkt gladare iår!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sluta tänka efter så mkt och bara haft kul
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit snäll hela tiden. Jag är fan världens mesigaste som alltid är trevlig mot folk fast dom är otrevliga mot mej, tex sura expediter i butiker.
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa, Henke, Jenny och Alex. Julaftonsmorgon var jag såklart med Mange<3
19. Blev du kär i år?
Nope, det blev jag den 6 augusti 2004 och har varit det sen dess
20. Hur många one night stands?
Nej! Även om jag hade varit singel så skulle jag inte ha haft det, absolut inte min grej.
21. Favoritprogram på TV?
Prison Break, Top Model, Project Runway m.m
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen egentligen, fast en person ligger ju jävligt bra till iaf.
23. Bästa boken du läste i år?
Da Vinci koden, Änglar och demoner och Gossip Girl serien. Det blir oavgjort mellan dom.
24. Största musikaliska upptäckten?
Hellacopters, I love them!
25. Något du önskade dig och fick?
Pengar
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej
27. Årets bästa film?
Beckfilmerna
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2006?
Firade hemma i byn med släkt och vänner.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett jobb
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
Som vanlig, följer modet ganska mkt så det blir ju efter det.
31. Vad fick dig att må bra?
Magnus, mina föräldrar, mina kompisar, mina lärare på gymnasiet
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell, men Stevie Wonder är bäst!
33. Vem saknade du?
Anneli
34. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, oj, oj, jag kmr inte ens ihåg vilka jag har träffat för första gången 2006.

Kommentarer
Postat av: Catti

hihi vad kul att du gjorde den :)
Och tack!

Allt om sidan står under "sidan" på min sida. haha fan vad mycket sidan det blev :D Men dt är en krånglig adress så du får kika in där kommerin ihåg den just nu :D

Kram!

Postat av: Catti

hur fan stavar jag!? :D

2007-01-03 @ 21:39:36
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Alma tackar för den fina komplimangen också hihi :)
Ska lägga upp lite mer bilder på henne idag också. Nu när hon är snäll och inte löper så kan man ju kanske fota henne :D

2007-01-04 @ 09:07:44
URL: http://www.catti.se
Postat av: Hanna

jo vi måste dra ihop nåt.. jag lär ju slösa upp alla mina pengar i stockholm men vad sägs om helgen den 27-28/1? då har ju alla fått lön och så är jag ledig så det skulle bli perfekt :) nästa helg har ju hanna 20-årsfest och dom som vill kan ju komma dit. går ju nattbuss tillbaka till lule. helgen efter ska jag ut med matte, hans brorsa och hans brorsas flickvän ina.

2007-01-04 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback