Kallt igen...

varmtVaknar av att jag håller på att frysa ihjäl, går upp och kollar på termometern, - 18 grader. (Ute alltså)

Ska det aldrig bli en normal temp, typ -10 eller nåt?

Idag ska jag fara och kolla på tatueringen!!!
Hihihi:D
Ringde till  Aeon igår och dom sa att skissen var klar och jag kunde komma imorgon!
Oh yes!

Ska också få mina glasögon idag, fast dom skulle inte vara klara fören 16-17 tiden. Blä.
Och nu har ju min kära mor fått för sej att jag alltid ska använda dom.
BIG NO NO:

Tänker bara ha på mej dom när jag måste anstränga ögonen, när jag ser på tv, sitter vid datorn och läser.
Så ni lär ju inte se mej på krogen me dom direkt.
Hahaha.

Det blir nog en sväng på gymmet, men jag tror jag bara ska gå på rullbandet ett tag för jag har sån jävla träningsvärk i benen och
magen från pumpen i måndags.
La ju på lite extra och nu känns det.
Hehe. 

Nu ska jag kolla in på platsbanken.
Säkert mkt givande. *Ironi på hög nivå*

Erica

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag hittade inget att söka idag på ams hihi :)

Postat av: Jenny

var den bra tatueringen?

2007-01-24 @ 17:23:57
URL: http://jennyyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback