Iskallt!

snöFy fan va kallt!
-22 grader var det i morse när jag vaknade, eller kl 10 rättare sagt;D

Jag funderar på att isolera mej idag men jag blir typ galen av att bara sitta inne och inte göra något:/

Snart ringer väl min idiot till handledare och frågar om jag har fixat praktik än.
Nej, det har jag inte.
Det finns fan ingenstans att ha praktik för ingen vill ta emot
praktikanter.
Typ lika svårt som att få ett jobb.
URK!

Igår
var jag hurtig och var och tränade 2 gånger!
Först på BodyPump kl 11 och sen var jag me Mange på SSAB:s gym på kvällen.
Då blev det dock bara en 30 min snabb gång på löpbandet.
Lite lutning hade jag iaf på;) Hehe.

jag tror inte jag ids träna idag.
Ska ringa och kolla om tatueringen och om glasögonen har kommit istället!

Någon som vill berätta hur man gör för att få sin "profilbild" större?
Jag  fattar inte hur man ska göra...

Erica

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja usch så kallt...

Postat av: Malin

Ja! Kallt som attan är det.. Vi har ju inte kunnat härda kylan eftersom det inte varit någon tidigare.. Hur ska detta sluta?!

Du går in i kodmallen och klickar på startsida. Sen måste du ladda upp den bild du vill ha och ta html koden på den. Sedan lägger du in koden där du vill ha bilden. Tänk på att inte ha större bild än vad "side" är bred.

Lycka till!

2007-01-23 @ 17:25:56
URL: http://malinb.blogg.se
Postat av: Anneli

AAA, jag höll på att dö när det var -8 här!

2007-01-23 @ 19:55:16
URL: http://anne87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback