Helgen

Fredag

Jag gick på stan med mamma en sväng och kollade om mina glasögon hade kommit.
Det hade dom ju naturligtvis inte:/
Skit.

Kollade runt lite men köpte inget för jag tänkte vara lite ekonomisk och spara lite när jag ska göra tatueringen.
Ska ringa till Aeon på måndag och höra om dom är klar me den, hoppas:Djagute

JO, jag köpte visst nåt! Haha.
En plattång på Claes Ohlson för bara 149 kr!
Och den var hur bra som helst, 4 olika värmelägen och keramiska plattor!
Köpte också ett sånt där värmeskyddande sprej för håret.

For sen hem till Mange och lämnade hans bil och tog på mej lite mer kläderoch gick en promenad till Östermalm.
Jag skötte mormors katt i helgen så jag gick dit och gav henne lite mat:)
Gav även mej själv lite mat;)
emil
Sen ringde Mange och frågade om vi skulle åka till Micke och Johanna och se på film.
Sagt och gjort.
7 miljonärer såg vi, den var bra:)
Busade lilte me Emil också som tyckte min mobil var jätterolig när den blinkade!:D


jaglörLördag

Orkar inte ens skriva nåt om den här dagen, allt blev bara skit och pannkaka. Mådde skitdåligt.
Var med
Emmelie på kvällen för Mange och några av hans kompisar skulle ut på krogen i Piteå.

Söndag

Helt sjukt, somnade typ 03.30 igår och nu vakanar jag 10.00 och är helt pigg!lena
For och gav katten mat och solade en sväng, allt på under en timme.
Fan va snabb jag är, haha;D
Blev väldigt fräknig av solningen men skönt var de!

Ska nog fara och äta middag hemma om nu Mange stiger upp i år.

Erica


Kommentarer
Postat av: Catti

Usch då, lät inte som att lördagen blev så bra :(
Åh jag vill också ut och gå men jag vågar fan inte gå ut nu när det är vinterkräksjukan! Nu kan jag inte fara och träna förrän i vår typ haha :D

Kram

Postat av: Malin

Vad fin du var på korten! Jättegullig i rosa mössa! :) Jag borde också köpa en!

2007-01-31 @ 21:15:35
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback