Glasögon!!!

glasögonJag var på en synundersökning idag och fick dödsdomen undertecknad:
Jag måste ha glasögon!

Till saken hör det att jag ser ut som ett freaking sär i glasögon...nice.

Fastnade iaf för dom här på bilden, ganska snygga iaf.
Jag ser lite störd ut på bilden, men nu är det ju glasögonen som ska visas upp, inte jag.

Linser skulle kosta så jävla mkt att ha och då tjänar jag mer på att köpa brillorna, fast dom skulle kosta 5400 spänn, usch!

Men, men, kmr bara att ha dom på mej när jag typ ser på tv, håller på me datorn eller läser.
Alltså inte springa omkring och visa upp mej för omvärlden så mkt.

Nåja, igår var jag hurtig och for på Body Pump kl 19.30.
La på mkt mer än vad jag brukade ha och jag orkade!
Fan va stark jag känner mej!:D

Funderar på att gå på Aerobic 1 idag men jag är så jävla dålig på att dansa så jag kmr med dtörsta sannorlikhet att skämma ut mej totalt.
Men skitsamma, det bjuder jag på.

Erica

Kommentarer
Postat av: Catti

DOm var superfina! Mina är typ osynliga. inga bågar och sånt haha :D

vad bra att du la på mer! Jag orkade fan nästan göra alla dipsen idag hah. Dom är ju omöjliga, det känns typ som att armarna går av..

kram!

Postat av: Catti

förrästen, har du köpt kort på stepin nu eller? :)

2007-01-11 @ 16:19:19
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Ja jag hade också brytningsfel men inget allvarligt tror jag då. Tycker inte själv att jag ser dåligt haha ;D
Mina kostade också över 5000, det är fan sjukt!

Ja, jag hade tänkt åka på BodyBalance nu ikväll men då skulle inte Anders fara och åka nå skidor då det blev så kallt så då slöade jag till också :D

Jaha okej! Ja alltså det kostar ju 3typ 350 i månaden eller något sådant. Det är typ så man betalar. Men det borde ju gå att köpa på en gång också ett årskort och då blir det väl nästan 4000.. Men det är fan värt det :)

Imorn blir det spinning iallafall. Det var Anna D som hade och hon är så bra så då får man passa på :)

Kram!

2007-01-11 @ 18:59:55
URL: http://www.catti.se
Postat av: Anneli

Jag är inte förvånad att du behöver glasögon. Det har du nog behövt länge :P...Dom där var ju skitsnygga. Det är snyggt med glasögon!

2007-01-13 @ 17:01:57
URL: http://anne87.blogg.se
Postat av: Malin

De var ju jättesnygga!!! En kompis har köpt ett par liknande från Dolce & Gabbana! Ser identiska ut!

Jag kanske behöver glasögon så jag förstår vad du menar med dödsdom men du - du passar iaf i dem! Jag ser ut som en lärare i ALLA glasögon jag provat!!!

KRAM till ursöta dig!

2007-01-13 @ 20:27:55
URL: http://malincecilia.blogg.se
Postat av: Malin

Jag visste att det var likadana! De är hur heta som helst på dig! Ska man ha glasögon ska de sitta som på dig! You look Fab!

2007-01-14 @ 18:42:10
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback