Fredag

dgGud va mkt jag har hunnit idag och kl är bara 14!

Jag brukar ju söla runt hela dagarna utan att få något gjort och idag har jag hunnit
träna, fara till mormor och visa glasögonen, varit på synoptik och beställt glasögonen,
dom skulle komma nästa vecka kanske.

Har också varit på Willys en sväng och ringt min handledare på UF.

Nu ska jag fortsätta designa hemsidan, får se om jag får till det...
Imorn blir det nog fest i Boden och min käre Magnus ska handla på systemet för första gången!
Han blev ju 20 den 30 dec, så nu är de bara att köpa;D


Erica



Kommentarer
Postat av: Catti

Det var en massa saker det :) Jag hann inte mer än att träna och se tv haha :D Var grymmt hårt pas idag så jag är helt slut. Dessutom fanns inte mitt vin på systemet (det finns ALDRIG det jag vill ha) så jag fick nåt äckligt. Audin har gått sönder och jaa. Undra hur den här dagen kommer sluta haha :D

Hoppas det blir skoj imorn!
Kraam

Postat av: Anna

Jag har försökt att få in mitt namn med så som du har där nere men kan ej...

2007-01-12 @ 18:33:02
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Anneli

jo, det var jättekul i london. Särskilt mamma mia musikalen, den var hur bra som helst!

2007-01-15 @ 10:57:13
URL: http://anne87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback