2007

Jag har bestämt att det här ska bli ett skitbra år!
gym

Jag ska:


Gå ner i vikt, siktar på 55 kg. Så minus 6 kg! Shit.
Äta mindre godis
Sluta vara för snäll och tänka lite mer på mej själv.
Träna mer
Få ett jobb
Sluta vara så blyg mot folk jag inte känner
Sluta vara arg över småsaker
Magkatarren ska gå över
Flytta hemifrån

Får väl se hur mkt man lyckas med men just nu är jag väldigt positivt inställd!

Just nu är jag på datorteket och när jag har slutat ska jag fara på Body Pump på
Step In kl 16.30.
Blir lite stressigt eftersom jag slutar 16 här emn jag får väl racea lite med mercan;D

En liten uppdatering om nyår kmr sen! Måste få in bilderna på datorn.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där listan stämmer bra in på mig med vad jag ska göra=)

Postat av: Anna

Den där listan stämmer in på saker jag borde göra :)

2007-01-02 @ 17:05:14
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Catti

Åh, jag borde verkligen börja träna igen. Men när man jobbar orkar man fan aldrig och när man inte jobbar, ja då är det ännu värre haha. Måste ta tag i mig själv.. Har mycket jag måste börja och sluta med haha :D

2007-01-03 @ 09:29:10
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback