20 år

rings
Igår hade min kära mor och far varit gifta i 20 år!
Grattis!


Tänk att vara tillsammans med någon i 20 år, jag kan ju fan inte ens tänka ett år frammåt
och vad som kmr hända då.

Om jag tänker på min framtid ser jag bara ett stort jävla frågetecken.
Är jag och Mange fortfarande tillsammans, vars bor jag och hur, vad jobbar jag med,
hur ser jag ut, är jag lycklig eller inte?


På något sätt vill jag ha min framtid utstakad,
jag vill veta vad jag vill bli, veta vars jag ska bo,
veta om jag har barn, om jag och Mange är tillsammans..

Fast ändå inte...:/

Jag gillar
att ha allt planerat och blir jävligt stressad av att inte veta.
Men hur kul skulle det egentligen vara om man redan visste allt...?


roses

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ville ha hjälp med musiken till bloggen.Ska se om jag kan förklara.
Du går in under design, klickar sen på kodmallar.
Lite längre ner står de ovaför där klistrar du in denna adressen



Hoppas att de är rätt

Postat av: Catti

Åh så kul för dem :) Det känns ju som att 20 år inte är så långt bort på något sätt. Snart har det ju sprungit iväg 4 år för mig och Anders. Man hinner som inte med.

På ett sätt är det ju bra att planera framtiden. Iallafall för ett planeringsfreak som mig, och Anders haha! Men om det inte blir som man tänkt kan det ju bli riktigt dåligt.
Tvivla inte på att du och Mange kommer vara tillsammans, det tror jag ni kommer vara :)

Jo kött är så gryyymmt gott! :)
Ja, step up är ju inte så vårt som det ser ut, men jävligt tråkigt tycker jag haha. :)

Kram!

2007-01-18 @ 22:01:01
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback