Utmaning

Jag har blivit utmanad av min forna klasskamrat Catti:)

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Kan fixa en punktering, men jag är inte säker på torkarbladen, men det kan ju inte vara så svårt.

2. Hur äter du ett äpple?
Först runt ett varv på mitten och sen runt på sidorna;D

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nej, har aldrig varit rädd för spindlar eller nåt sånt.

4. Big Brother eller Sportnytt?
Jag skäms att säga det men BB.....

5. Om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En fettsugning känns det som, urk. Nä men seriöst, ett jobb!

6. Är du mörkrädd?

Nja, lite kanske
7. Resmål som fascinerar?
Karibien, Thailand

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Jenny, frågade hur man tog bort inlägg på bloggen, haha.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, Vem blir det?
Stevie Wonder!

10. Förrätt eller efterrätt?
Förrätt, jag orkar aldrig äta efterrätt när man ätit allt innan, haha. Toast skagen är yummi:)

11. Bästa stunden på dagen?
När jag vaknar tidigt och faktiskt inte är trött!

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, Puder, Väska

13. E-post eller snigelpost?
E-post, blir lite lätt vansinnig när det går sakta.

14. Den senaste komplimangen du fick?
Oj, ingen aning. Jag är kanske  för elak:/(???)

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Hm, säkert Mange. Vi brukar skälla på varann, hahaha;D

s


Kommentarer
Postat av: Jenny

va snyggt de blev :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback