Tema: Hår

Vad har du för hårtyp: Spikrakt och någolunda tjockt
Hur många gånger i veckan tvättar du håret: Varannan dag
Vilket schampo och balsam använder du: Loreal Expert Lumino Contrast
Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hårvård/stylingprodukter: Inget speciellt
Hur ofta besöker du frisören: När det behövs, min frisör är för övrigt en av mina bästa kompisars mamma, hon klipper mitt hår jättebra!
Värsta frisyren du någonsin haft: När jag var mindre och ville ha håret som
Yasmine Bleeth i Baywatch, alltså etappklippt, men hon klippte typ hockeyfrilla! AAAAAHHH!!!
Ditt drömhår: Långt och fräscht.
Nämn 3 bra produkter du inte kan vara utan: Sunsilks mousse, SF Värmespray och Herbal Essences Root Lifter
Vad är det värsta som skulle kunna hända ditt hår: Att allt skulle försvinna. Jag tror inte jag klär i flint precis.
Rakt eller lockigt: Båda.
Kort eller långt: Långt
Har du färgat håret någongång: Ja, hur många gånger som helst.
Vilken färg isåfall: Blondt, ljusbrunt, vinrött, rosa(!!!, dock med hårmascara).

                                                                             

Jag har för övrigt världens bästa plattång, inköpt på Clas Ohlson för 149 spänn!
Helt sjukt att den kan vara så bra när den var så billig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback