Kallax flygplats och Luleå Hockey

Tvingade upp mej 06.45!
Fy fan va hemskt.

Sminkade mej och åt frukost och gick till bussen.
Först är bussjäveln försenad 5 min, sen när den väl kmr måste den tvärnita för surkärringen som körde bussen "såg mej inte"

-Du måste stå längre ut, man ser dej inte annars, säger kärringen när jag hoppar på.
Så högt som möjligt så att alla i bussen ska fatta att det var mitt fel att hon pallnitade och inte för att hon inte har ögonen öppna.

Jävla idiot.

För det första så stod jag utanför busskuren, men jag kanske borde stå mitt på vägen och bli överkörd istället.
För det andra så är busskurerna i glas, alltså helt genomskinlig, så man ser ju om det är någon i den.

Öppna ögonen kärringjävel.


Nåja, hoppade av i stan och snodde mammas bil och hämtade Anne på Porsön.
Vi for och fikade i stan, där vi för övrigt träffade Emil och hans tjej.

matteigen
Sen for vi till flygplatsen och väntade på att Annes flyg skulle bli klart.

När vi sätter oss i fiket och väntar så är hela Luleå Hockey där.
Matte, (Mattias Modig) som är målvakt i Luleå har gått i samma klass som mej och Anne i 9 år så vi pratade lite me han.

Jättelänge sen jag såg han men han har väl fullt upp me hockeyn.
Dom skulle iaf fara och spela match i sthlm ikväll.

Lycka till Matte!

Det är så kul att det har gått så bra för han, för han är verkligen skitduktig i mäl.
Haha, så fort jag tänker på Matte så tänker jag på när vi hade hemkunskap med en jävla surfitta till lärare och han gjorde allt för att jävlas me henne, haha, de var sjukt kul!

Nu ska jag gå och äta nån lunch, jag tror det blir en gorbys pirog;D
Gud va nyttigt!


Kommentarer
Postat av: hanna

jo, bara brudar tycker jag.. våra grabbar är ju inte så mycket för karaoke ;p möjligtvis fredrik då, men nu är jag ju inte helt säker på om cissi ska komma. kanske bara blir du och jag? hahaha ;p och så kan vi ju höra om linn har tid. men vi frågar väl alla brudar som vanligt :) du.. fick ett "förlåtsms" av johanna, hon ba "vi kan väl festa en annan gång?" yeah right.. IN MY ASS!

Postat av: Catti

hihi ja, jag träffar ändå matte rätt ofta ute på helgerna och sådant och tycker det är helt sjukt att han kommit så långt! Han är så bra. Och roligt när han var i busskurerna också som reklam haha :)

2007-02-27 @ 10:23:42
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback